Wydarzenia

WYKŁADY DLA DOKTORANTÓW I STUDENTÓW PW - propozycja na semestr zimowy 2024

Centrum Studiów Zaawansowanych Politechniki Warszawskiej prowadzi międzywydziałowe interdyscyplinarne wykłady dla doktorantów w Szkole Doktorskiej PW oraz studentów i zaprasza do zapoznania się z ofertą przedmiotów ogólnouczelnianych w semestrze zimowym 2024/2025.

SEMINARIUM "Matematyczne i informatyczne granice algorytmiczności", 10.10.2024

Centrum Studiów Zaawansowanych oraz Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej zapraszają na cykl seminariów poświęconych podstawom inteligencji obliczeniowej, pod nazwą "Matematyczne i informatyczne granice algorytmiczności". 

Rekrutacja na studia ID_II stopień studiów

Rok akademicki 2024/2025

pażdziernik 2024

Konferencja naukowa Ethics and AI 2024.09.23

Patronage

Center for Advanced Studies, Warsaw University of Technology

September 23-25, 2024, Warsaw University of Technology

  • Submission deadline: 30 June 2024
  • Notification of acceptance/rejection: 15 August 2024

Polish-Japanese Singularity Theory Working Days

W dniach 9-14 września 2024 roku na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej odbywają się warsztaty "Polish-Japanese Singularity Theory Working Days". Bierze w nich udział wielu znakomitych gości z polskich i zagranicznych ośrodków naukowych. W czasie spotkań poruszane będą tematy z obszarów: Differential geometry and singularities, Singularities of Lagrangian and Legendrian varietes, Classification of fronts and frontals, Singularities in affine and symplectic geometry, Hamiltonian systems and generalizations, Topology of real and complex singularities

Sympozjum „Dydaktyka dla poznania, rozumienia i działania”

W dniach 1-4 września 2024 w Ośrodku Wypoczynkowy PW w Wildze odbyło się sympozjum „Dydaktyka dla poznania, rozumienia i działania” poświęcone odkrywaniu nowych możliwości, ale również identyfikowaniu słabych punktów oraz wyzwań w procesach dydaktycznych uczelni wyższych. Pod rozważania poddano zagadnienia dotyczące tego, jak efektywnie kształcić – uczyć i aktywizować naukowo współczesnego studenta -  jak przeprojektowywać procesy i pokonywać trudności, które stawia przed dydaktyką akademicką złożona i niejednorodna rzeczywistość społeczna. Główny trzon uczestników Sympozjum stanowili laureaci konkursów na granty dydaktyczne w PW – członkowie zespołów, którzy dostrzegli potencjał zmian i podjęli wysiłek unowocześnienia sfery dydaktycznej Politechniki Warszawskiej.